onsdag, maj 14, 2008

Vardagsglädje

Idag hade jag bara en biologilektion i skolan, så det var väldigt skönt. Debatt om hur livet uppkom, där jag och Anna representerade teorin om att det uppkom i djuphavskällor och det gick bra. Även om det visade sig att de andra inte köpte idéen till slut.

Kopplingen till rubriken då? Jo, det företag som jag jobbade på i somras hade ingen plats för mig när jag ringde i april, men nu har de fått ett återbud och chefen har ringt mig och sagt att jag har jobb. Så min sommar är mer eller mindre räddad nu :-) (ja, jag är en sån person som inte kan gå hemma och "vila" i flera veckor).
Dessutom har jag fått ett mejl angående hundkursen som är samtidigt som Lidingöloppet. Tro det eller ej men nu vill de flytta kursen till helgen innan. Så om jag vågar blir det kanske ett Lidingölopp för mig. Fast bara 15 km då. Men ändå, jag är riktigt glad! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar