onsdag, maj 21, 2008

Problemfri promenad


Idag tog jag sovmorgon, då jag är ledig från skolan. Åt frukost i lugn och ro och spenderade tyvärr nästan hela förmiddagen här framför datorn. Ett kortade avbrott för lite lydnadsträning med Tuva och sen en promenad i hyffsat vårväder med Tuva. 70 min promenad i normalt promenadtempo och mitt knä sa ingenting! Den där konstiga känslan hade jag dock när jag kom in, men jag kunde gå fullt normalt under hela promenaden. Jippi!


Idag blir det ingen fysiskt krävande aktivitet, men imorgon funderar jag på att gå på ett spinningpass. Motivationen finns, frågan är bara vad knät säger om saken. Jag kanske kan prova med ett baspass, där borde jag orka kompensera med mitt högra ben, om jag får ont i vänster...

Ikväll blir det träning med denna fantastiska flicka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar