söndag, maj 25, 2008

Back to reality

Helgen har spenderats på sommarstället i Dalarna. Med oss hade vi trådlöst internet, så jag hade inga planer på att bli avskärmad från världen som vanligt. Jag blev inte så lite snopen när eländet inte hittade någon anslutning, någonstans. Åh suck på Tele2. Nu ska vi försöka byta till Telia, för de hade minsann täckning!

I fredags lyckades jag få göra den tidiga kemilabben, vilket innebar att jag han gå på ett spinning medelpass på Friskis. Louies pass på Ultuna närmare bestämt. Och ojoj vad jag gillade det! För det första är Ultuna helt nytt och galet fräscht och för det andra så var det ett superpass med peppande och bra instruktör, bra musik på bra nivå (= högt) och ett bra upplägg. Så dit ska jag ta mig så ofta jag hinner! :D

Efter det cyklade jag hem, duschade och sen åkte vi direkt upp till Dalarna. Där uppe har jag tagit det lugnt, solat och pluggat en del matte (prov på tisdag, usch). Lite färg hoppas jag att jag har fått, men att kalla mig brun vore en överdrift!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar