fredag, maj 09, 2008

Ridning i solnedgång

Äum, rubriken låter mer romantisk än vad det var. Men det var ridning och solen han gå ner innan vi var klara, så det får stå kvar ;-)
60 min hoppning på unga och orutinerade Rut, det tar på krafterna. Vi hoppade inte högt, och vi hoppade inte svårt men eftersom hon bara är en bebis på 5 år kräver hon sin ryttare ändå. Hela tiden passa yttersida, hela tiden hålla igång (hennes kondition är inte den bästa än...). Så jag har fått jobba jag också. Även om ridning inte tar lika bra som en springrunda.
Cykel till och från stallet, och här hemma blev det som vanligt lite styrka;

V-situps: 2 x 30 rep
Rygglyft: 50 rep
Ben in-ben ut: 50 rep
Utfall: 20 rep/ben

Har lite lätt ångest över hur jag ska göra med träningen i helgen. Eller rättare sagt, hur jag ska göra med träningen imorgon. Återkommer när jag har bestämt mig, nu är det dags att sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar