torsdag, maj 22, 2008

Simsim

Idag stod simning på schemat. Igen ;) Men idag var det lite mer ofrivilligt. Det var nämligen Idrott och Hälsa A-lektionen. Vi har haft två gånger tidigare med simning (både två förra läsåret) och idag var sista gången att lyckas göra alla övningarna.
Det jag hade kvar att göra var:
- flyta, 10 min
- djupdyk, plocka en ring på ca 4 m djup
- livräddning
Allt gick bra och Anna (som jag livräddade) överlevde :) Det där med djupdyk gillar inte mina öron så med en liten vit lögn slapp jag det. Jag kompenserade med att simma 1000 m. Eftersom vi var på Fyrishov hade jag en hel bana nästan för mig själv och kunde då bestämma tempot själv. 24 min tog det idag. Heja heja! Det går så mycket lättare på Fyrishov!

Dagen andra glädjemoment var att jag imorse kunde cykla helt normalt igen. Och att jag kunde skjutsa Louisa på cykeln och cykla hem, utan att känna någonting i knät. Så imorrn blir det spinning igen. Jippie! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar