onsdag, maj 07, 2008

Inget Lidingö

Just nu känner jag för att lägga löpningen på hyllan. Eller, nästan iallafall.
Det är inte många lopp som jag gärna vill springa i år (jag ska försöka knåpa ihop något "Mål 2008" till helgen) men Lidingöloppet är ett av de lopp som jag verkligen har sett fram emot. Jag har t.o.m. lyckats få mina föräldrar att ställa in en planerad utomlandsresa den helgen. Bara för att komma på nu ikväll att jag anmälde mig till en hundkurs den helgen. Ååh vad trött jag blir på mig själv! Det är tyvärr inte mycket att göra åt saken nu. Kursen går inte att avboka och jag anmälde mig i vintras redan, innan jag hade några som helst tankar på att springa en tävling. Det finns alltså ingen att skylla på, bara ren otur skulle jag säga.

Otur eller inte, surt är det iallafall! :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar