fredag, juni 20, 2008

Uppkopplad

Weiho, internet funkar!!!
Tele2 släng dig i väggen, Telia är det enda som faktiskt funkar i hela Sverige.

Ja, sitter i stugan i Dalarna just nu. Jag provade att cykla upp till mormor igår kväll och då kändes mina ben helmysko. Darriga, trötta och allmänt slutkörda. Dagens cykling på 2 mil ställdes då in.

Resten av helgen ska jag lyssna på min kropp. Den känns väldigt slut och skriker efter lite vila (kanske inte så konstigt, efter hårdträning varje dag i 1 ½ vecka...) så jag får se hur mycket tränat det blir. Nästa vecka börjar ju ganska hårt med skivstång/spin + spinning inplanerat.

Just nu skiner solen, nyss spöregnade det. Hoppas detta vädret håller i sig, dans runt midsommarstång i regn är ingen höjdare.

Lite bilder som visar vädret som var nyss:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar