söndag, juni 08, 2008

Slapparhelg

Under helgen på sommarstället har jag verkligen utsatt min kropp för zero fysisk ansträngning. Jag har legat på en handduk och läst Snabba Cash större delen av dagarna, dagit några dopp i en väldigt varm sjö och fixat lite allmänt med huset (rensa ogräs, lägga båt och brygga i sjön m.m.).
En välbehövlig vilohelg tror jag. Jag som aldrig vaknar en minut efter kl 7 sov till halv elva igår! Det måste vara nytt rekord för iår ;-)
Imorrn funderar jag på om jag hinner en sväng förbi F&S innan stallet. Vi får väl se. Jag måste i vilket fall ner på stan efter skolan, och då kanske det blir lite tight med tid...
Ev. ev. har jag lyckats hitta en läkare (tror jag iaf han är) som kan ge mig lite råd om mitt knäppa knä. Jag blir tokig om jag inte får springa snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar