onsdag, juni 04, 2008

Core Bosu

Efter lunchen i stadsparken cyklade jag hem, gick ut en snabbis med Tuva och cyklade sedan iväg till mitt livs första Core Bosu-pass på F&S. Vad jag hade förstått så skulle Core Bosu inte vara ett så väldigt jobbigt pass, och det passade mig bra såhär dagen efter Blodomloppet. (P.g.a. min "skona-knä-springstil" har jag finfin träningsvärk i låren, speciellt höger!)
Passet var väldigt individuellt och instruktören sa flera gånger att man skulle anpassa sig efter sig själv och sin förmåga. Inte så bra för mig, jag behöver någon som mer eller mindre spänner ögonen i mig och säger JOBBA FÖR F*N!!
Sammanfattningen blir:
- jag saknade peppande musik
- jag saknade en mer drivande instruktör
- det var riktigt bra för min balans
- det var ett lagom pass dagen efter rätt så hård löpning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar