måndag, juni 02, 2008

Ska jag ladda?

Imorgon springer jag Blodomloppet. 10 km varvav hälften på asfalt och hälften på grus, hur det ska gå för mitt knä har jag ingen aning om. Min plan ser ut såhär; låna min brors knäskydd, gå ut i medeltempo och sen springa på tills det gör ont. I värsta fall får jag väl gå tillbaka, men banan runt ska jag! Och därmed basta!

Det känns lite svårt att ladda. Jag tar ju inte det här loppet så allvarligt och seriöst, inte sen knät började krångla. Men jag får väl se det som en trevlig upplevelse. Och så måste jag komma ihåg att det inte är värt att ha sönder knät igen bara för att springa hela vägen, så när det gör ont ska jag börja gå. Måste lova mig själv det!

Ikväll laddar jag med en timmes ridning i superfint väder :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar