torsdag, juni 05, 2008

Tokvarmt

Idag är glädjens dag för många i Uppsala. Idag tog alla duktiga 89or studenten. Jag och Annica var nere på stan för lite shopping när de började åka runt på lastbilsflak m.m. Tänk, om ett år, då smäller det! :-)
Dagens träningsplan var ett spinningpass medel på F&S, med (hittills) favoritinstruktören Mattias. Lite besviken blev jag allt när jag såg att Peter var vikarie. Inte för att jag har något emot Peter, jag har aldrig varit på hans pass tidigare, men det var ju Mattias jag ville gå för... Jaja, det var bara att se det som en chans att få prova en ny instruktör och ett nytt upplägg.

Peters pass skiljde sig ganska mycket från Mattias. På M's pass stod vi upp mycket, och det var mycket fokus på kondition. P körde tvärt om. Mycket benstyrka (backar) och vi satt ner väldigt mycket. Eller, väldigt är kanske att ta i, men jag har grymt lite muskler i benen så jag tycker position ett är klart jobbigast och upplever väl den som lååång.

Galet svettigt var det iallafall. Jag tror det beror mycket på att det var 28 grader varmt i spinninglokalen och ingen luftkonditionering. Gah, och det är var ändå dagens första pass. Stackars de som skulle köra sista passet!

Imorgon åker vi till Dalarna runt lunch. Det är lydnadstävling på hemmaplan som jag skulle vilja se, men jag skulle också vilja hinna en sväng förbi gymmet. Vi får se vad det blir. Antagligen hör ni inget av mig eftersom det mobila bredbandet inte är särskilt mobilt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar