torsdag, juni 19, 2008

Svettigt pass

Igår var jag på Susannes intensivpass på Ekeby. Eftersom spinningen i förrgår gick så dåligt var jag fast besluten att ta igen det genom att köra 110 % på jympan.
Och jag körde verkligen på! Det var mest kondiskrävande i form av massa olika hopp och studsar, och efter ett tag kände jag hur svetten rann ner i ögonen på mig. Då kämpar man bra!
Efter passet mötte jag min gamla lärare från Katarinaskolan som skulle på passet efter mitt, vi stannade och snackade lite och innan hon gick i jympasalen sa hon "ja, intensivpassen verkar ju ta en del...". Haha, jag måste sett ut som en dränkt katt! Men härligt var det iallafall!
422 brända kcal, maxpuls 183 och medelpuls (exkl stretch, inkl uppvärmning) 151.

Ikväll åker vi till Dalarna för att fira midsommar. Pappa har bytt det mobila bredbandet till Telia, så kanske (förhoppningsvis) har jag tillgång till internet under helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar