fredag, juni 20, 2008

Uppehåll

Efter att jag skrev förra inlägget blev det mycket finare väder, så vi åkte ut till Hagudden för att fira en traditionell midsommar à la Dalarna. Väl där ute kom det några små regnskurar och det var rätt så kallt, men det var midsommar.
Jag badade föresten innan vi åkte iväg. Precis när det värsta regnet kom. Det var inte lika varmt och skönt som förra helgen vi var här uppe! Men jäklars vad pigg o fräsch man känner sig efter att ha varit i vattnet!

Efter Hagudden (som jag för övrigt övningskörde hem ifrån, heja heja!) grillade vi här hemma, tillsammans med mormor. Och så har vi "tjejer" kollat på Chocolat, medan pappa och Johan högljutt har klagat över att de inte fick se fotbollsmatchen (fast de fick ju se alla målen, så vad klagade de för egentligen...?)

Hopp i säng nu. Johan har höjt sadeln på cykeln så om min kropp inte strejkar imorrn ska jag nog bege mig ut på en liten cykeltur, innan vi är bortbjudna på midsommarlunch. Just nu är jag taggad för cykel! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar