onsdag, oktober 06, 2010

I söndags var jag ute på en liten löprunda. Första gången med tröjan när jag äntligen förtjänar den!



Efter det fick jag dock lite ont i höger knä. Så nu får jag stretcha och stå på crosstrainern istället. Tråkigt, men sånt är livet.

Annars då? Jo tack, har suttit böjd över The Essential Cell större delen av dagen (eh, ganska länge i alla fall). Kollat på lite lägenheter också. Även om jag nog är ganska kräsen innan jag skulle slå till på någon (hittar allt för lätt fel och brister som gör att jag väljer bort mycket) så är det riktigt kul att få inspiration av hur folk har inrett!

Nu är det dags att göra sig redo för några timmar på akuten. Inte ofta man har planerat att åka till akuten flera dagar i förväg! Jag räknar med att sitta där några timmar så tar nog med mig ett helt gäng med böcker och tidningar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar