lördag, oktober 16, 2010

Blir en snabbuppdatering nu. Började dagen med lite träning (min andra halva skulle följt med, men när det väl kom till kritan visade det sig vara lite i tidigaste laget. Att jag är den morgonpigga här behöver jag kanske inte nämna...?), medan den lite mer trötta personen här fortsatte med pillandet på datorn. På eftermiddagen blev det en tur ner på stan i lika fint höstväder som igår. Wonderful! Resten av dagen har vi suttit som två nördar böjda över varsin Vaio-dator.

Nu har jag fått in nästan allt viktigt i nya datorn, som för övrigt går som tåget. Är så nöjd! :) Har bl.a. testat Skype med mamma och Johan, kul med uppdateringar från Uppsala. Fotade en del idag också , men har inte hunnit med att lägga in det på datorn än, fixar ett inlägg imorrn under frukosten. En sak som dock är kul med att flytta saker mellan datorerna är att gamla minnen kommer fram. Har hittat så otroligt många bilder jag glömt att jag hade. Ska publicera lite i omgångar tänkte jag. Börjar med några från Korsika i somras:

Blogger samarbetar inte just nu, därför får jag inte bilderna att bli klickbara. Inte ens den tekniska supporten klarar av det, så det är nog inte handhavande fel...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar