torsdag, oktober 14, 2010

Citronsyracykeln

Igår hade vi då redovisning på Cellstrimman. Min grupp var först, så det var liite jobbigt att sitta och lyssna på de andra och vänta på att få gå hem sedan. Redovisningarna + lite förberedelser innan tog totalt fyra timmar... Det var på håret att jag han handla innan affären stängde! Men nu har jag inkasserat mina första högskolepoäng från Linköpings Universitet! Wiho!

Men det var inte därför som jag skrev det här. Nej, för trots att man blev bra trött av att sitta i samma sal så länge igår så lyckades sista gruppen pigga upp allihopa tror jag. Och hur lyckades de med detta? Jo, genom den här filmen:

Hur bra kan man presentera citronsyracykeln egentligen? Alla som var med igår hade bra roligt under sista redovisningen, och de blev såklart utsedda till bästa redovisning!

1 kommentar: