lördag, oktober 23, 2010

Hemma-spa

Första lördagen på jag vet inte hur länge som jag inte har haft någonting alls inplanerat. Så idag har vi tagit riktigt lång sovmorgon, gått ner på stan och fikat, shoppat lite, haft hemma-spa, lagat mat tillsammans och nu har vi precis tittat klart på Beck - The Money Man. Lite gammal jag vet, men jag föredrar de lite äldre Beckfilmerna (det är lite mer action på Gunvald!).

Café Gyllen, motsvarar t.ex. Ofvandahls i Uppsala

På stan blev det dels lite te från Tebladet. Riktigt mysig liten affär, som säljer porslin från Kerstin Tillberg föresten. Sen så kan jag ju tydligen numera inte gå förbi The Body Shop utan att hamna i kassan, så det blev lite nytt smink också. Skyller på att jag faktiskt var i behov av en ny eyeliner...! :)

Våra nyinköpta tesorter (vi börjar få ett gediget förråd!). Jag valde Hallon/Granatäpple, INTE den med lingon...!
Hemma-spa var riktigt skönt, och välbehövligt. Mina fötter har nog aldrig varit såhär mjuka. Inte så långt tillbaka jag kan minnas i alla fall. La en ansiktsmask också. Det enda som fattades var en hårinpackning, men någonting ska man ju spara till framtiden :)
Dagens outfit och gårdagens köp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar