lördag, juli 04, 2009

Live fran Paris

Nu ar jag alltsa antligen framme i Paris.
Resan gick smartfritt och jag akte inte vilse eller fel nagon stans. Bra borjan iaf!
Det har inlagget blir inte langt: Jag hatar att skriva nar nagon star bakom, och just nu kanns det som att halva CIF hanger bakom min rygg.
I alla fall, jag bor pa en gymnasieskola som heter Ecole Centrale. Jag har lart kanna ratt manga personer, men langt ifran alla. Till mamma och pappa; de flesta som jag har lart kanna ar fran Asien, jag sa ju att det skulle bli sa...!
Manniskorna ar valdigt trevliga. Bade de som ar har med Lions, men ocksa de fransman som bor pa skolan for att gora nagot sorts test. Sa allt flyter pa, och jag haller pa att smalta bort!
Idag har vi promenerat i Paris. Det later val ratt trevligt. Men om man lagger till att vi vqr borta i 11 timmar, att jag fick ga upp tidigare an till skolan, att jag redan sett det mesta och att det var over 30 grader varmt later det kanske inte lika kul... Men, tur att manniskorna ar sa schyssta att man overlever.
Nej, nu maste jag ga och lagga mig, for tro mig nar jag sager att detta ar ingen semester dar man kan chilla med livet...
Hors sen. Sa lange vi ar kvar i Paris (vi aker pa mandag) ar datortillgangen minst sagt begransad...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar