fredag, juli 24, 2009

Stagen ar slut

Igar hade vi var "Fete de la cloture". Vi sjong, dansade, laste dikter och spexade. Vi visade for Lionsmanniskor vad vi har lart oss har. Det ar en viktig show for att CIFC ska fortsatta att fa pengar att anordna detta nasta ar igen. Allt blev i alla fall valdigt lyckat. Jag kunde inte texten till sangerna riktigt men jag laste inte fel pa min dikt i alla fall. Efter showen at vi middag med alla Lionsmanniskor (ca 200 inbjudna tror jag det var). Det blev en valdigt sen middag som borjade runt 22.30... Efter middagen var det fest har pa skolan. Sista kvallen med allihopa och vi dansade till kl 7 imorse :)

Det var lite segt att kliva upp idag runt tolv, men jag var tvungen. Vaskan ar nu packad och jag vantar pa att min familj som jag ska bo hos sista veckan kommer och hamtar mig. Det blir jag och en tjej fran Litauen som ska bo ihop. Det kommer bli super! Dessutom bor vi nara en annan familj som tar emot tre stagaires, och den familjen har tydligen en bat... Hoppas vi kan aka ut pa havet nagon gang...! Jag kommer foresten inte att bo i La Baule, men i en annan stad som ligger nara havet. Fast nu pa slutet har vi inte haft sarskilt badvanligt vader (enligt mig, badkrukan) sa egentligen spelar det ingen roll om jag bor nara havet eller inte :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar