söndag, juni 14, 2009

Bilder på min fina

Nu har väl halva världshaven snart regnat ner i Uppsala. Men man ska se saken från den ljusa sidan; slutar det inte att regna snart behöver jag inte skaffa något simkort, då är det bara att kasta sig ut från fönstret :-)


I tisdags var det i alla fall bättre väder. Riktigt bra måste jag säga. Då träffades Emilie, jag och Tuva i Hågadalen för att snacka, och så lite fotosession såklart. Här kommer ett urval av bilder, resten ligger såklart på facebook :)



2 kommentarer:

  1. Jättevackra bilder, Karin! Önskar att min kamera också kunde ta sådär fina bilder men efter ett bad i kaffe fungerar den konstigt nog inte så bra...

    SvaraRadera
  2. Haha, nej jag har ju sagt att man ska hålla sig långt ifrån den där svarta sörjan till dryck! :-)

    SvaraRadera