fredag, november 26, 2010

Min nya inställning?



De senaste veckorna har jag haft flight-tänket, men det gjorde varken studierna eller mig själv särskilt gott. Nu har dock något hänt och nya fight-Karin har tagit över. Känner mig lugnare och gladare, fastän det nu snabbt närmar sig tenta. Konstigt det där med hur mycket ens tankar påverkan en.
Nu blir det thyroidea-plugg tills Janne kommer med tåget. Hade suttit fint med en apelsin, men all frukt är slut och i detta väder tänker jag icke gå själv till affären! ;)

2 kommentarer:

  1. Det är klart att du är en fighter ! Jag uppskattade att äntligen få se lilla Tuva igen !!

    SvaraRadera
  2. Jag tror det kan vara hälsosamt att inte vara fighter hela tiden! Kul att läsa din blogg och njuta av bilderna från förra helgen när familjen var på besök. Var rädd om dig, och Lycka till i nya lägenheten! Vilket kap! Kram/Mona

    SvaraRadera