onsdag, november 10, 2010

20 år

Så här fint var det imorse utanför lägenheten. Riktigt mysigt! Fast ganska svårt att cykla i om det inte är plogat, det är en bit över 1 dm i alla fall...


Idag skulle jag haft föreläsningar fram till kl 17. Men sista föreläsningen blev inställd. Det är tredje föreläsningen som ställs in/krånglar på fyra dagar. Inget gott betyg där HU... Men de två andra föreläsningarna vi hade idag (celldifferentiering och histologi) var riktigt bra, så det väger väl upp. Vet i och för sig inte om de var mycket bättre än tidigare föreläsningar eller om det var jag som var ovanligt pigg och alert, jag gillade dem men har hört många andra kursare som klagat ganska friskt...

Lägligt var det i alla fall att det var sista föreläsningen som ställdes in. Jag har hunnit plugga lite embryologi (fosterutveckling, har kommit t.o.m. andra veckan så det är inga stora saker jag läser om...) och nu ska jag hem. Fira min födelsedag med en överraskning. Har ingen aning om vad Janne har hittat på. Spännande! Fast först ska jag ta mig hem. Måste gå. Suck. Cykelkedjan hoppade på väg till skolan imorse. Dubbelsuck.

1 kommentar: