söndag, november 07, 2010

Blogger Boot Camp

Det liv jag levde förra året skiljer sig ganska rejält från det har lever här i Linkan. Här kommer ett exempel. Bilderna kommer från Blogger Boot Camp 2010 och jag hittade dem nyss på facebook. Jane har fotat tror jag. Jag och Louisa åkte som jag skrev i ett tidigare inlägg till Stockholm för en heldag med träning. Det blev bootcamp, spinning, dans och annat kul. Och de roliga minerna, de bjuder jag på! ;)
Jag och Louisa teamar grymt! Här kör vi benböj och löpning med kompis.
Någon tar visst i på spinningen...
Backintervaller. Jag har täten i vänstra gruppen.
Saknar min teamkompis!
Vinna eller försvinna, right?! Apgång är min grej!

Snygg svank där. Eller inte...

1 kommentar:

  1. Visst var det SKOJ! :) Du ser härligt taggad ut på bilderna!

    ...och bilderna nedan. hm, känner igen det där med att rita och berätta för sig själv. superbra knep, heja!

    SvaraRadera