lördag, juni 06, 2009

TACK

Min studentdag igår var formidable och jag ville bara säga TACK till alla som gjorde den så speciell.


Tack till alla som kom på utspringet. Jag trodde bara att mamma, pappa och lillebrorsan skulle vänta på mig, men där misstog jag mig verkligen!
Tack till alla som kom på mottagningen, och tack för alla jättefina presenter. Det var superkul att så många kunde komma och roligt att träffa en del som jag inte träffat på väldigt länge!
Tack klassen för att vi hade så kul på flaket. Även om det var lite i kyligaste laget så var det helt galet och jag kommer inte att glömma det på väldigt länge!
Tack till alla som gjorde festen på Skaris så rolig. Även om jag blev rätt trött efter kl 1 nångång så hade jag väldigt kul innan dess :-)




Ett längre inlägg med mer detaljer och bilder kommer senare. Eller nej föresten, det kommer nog flera inlägg. Skriver jag bara ett kommer ni aldrig orka läsa ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar