onsdag, juni 03, 2009

Miljöskadad

Nu när skolan inofficiellt är över (officiellt blir det väl inte förrän man har sprungit ut genom ekporten...) har jag för första gången på länge tid över till att bara slappa, utan att det känns jobbigt. Inte för att jag ligger på soffan för det. Nej, jag har fixat annat att göra. Men, jag kan ligga på soffan om jag vill utan att tänka hundra tankar i sekunden om vad jag ska göra sen.

Fast jag har märkt en sak. Under trean har jag nog blivit lite miljöskadad. Visst, jag har aldrig varit ett big fan av TV-serier och jag har väl alltid fått mer eller mindre myror i brallan av att titta på en för lång film. Men nu har mitt intresse för den fyrkantiga saken som "alla" hänger mer eller mindre framför totalt dött. Jag kan gå in på tvplaneten.se och kolla igenom en hel veckas TV-program, och det enda jag tänker är "suck, dagens TV suger verkligen" eller "men, är det sånt här skit folk gillar att se". Haha, miljöskadad eller vad?

Undrar om det finns läkarhjälp för denna sortens skada också? Kanske ska fråga någon som jobbar med mamma. Eller nej föresten, då kommer jag skämmas ihjäl varje gång jag ska gå dit igen...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar