torsdag, mars 31, 2011

Lite nostalgibilder

Gårdagen bjöd på nostalgi från flera håll. T.ex. det här:

Promenad i Hågadalen. Våren känns lite mer avlägsen här måste jag säga...
Finaste Tuva! Och mina fina "vinterskor".
Fernando. Han var något svårfotad med iPhone. Han letade mest efter morötter :)
Ponnyn jag gjort det mesta tillsammans med. Simmat i Siljan, åkt Svealand runt på diverse tävlingar och grälat på över riktade bett och sparkar... Han har en speciell plats i mitt hjärta :)
Myran, med stallets finaste ögon! Henne hopptävlade jag under några år när benen hängde under magen på Fernando.
Mamma fixar i stallet. Det var den egentliga anledning till att jag åkte dit.

Under dagarna har jag dessutom försökt hinna med lite plugg, fast det är lite omotiverande måste jag säga när det känns som helg....
Idag blev det lunch på Kaviar med mamma o pappa. Bjuden på lyxlunch, man tackar man tackar! Efter det gick pappa och jag en sväng på stan. Farligt farligt! Det har inte ens blivit månadsskifte o kontot känns redan oroväckande tomt....
Imorrn bitti bär det av med tåg till Linköping. Basgrupp och nya uppgifter väntar. Måste hinna träffa seminariegruppen också.
Mm, hem till våren och värmen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar