lördag, mars 05, 2011

Triss i rumpor?

Familjen är här i helgen. De kom vid lunchtid och efter lite lunch åkte verktygen fram. Vet inte vad som är roligast, småbarn med ständig kolik eller en dotter som flyttat hemifrån och har tummen mitt i handen...?
Här åker den hemskt fula mikron ner.
Fast även om jag oftast har tummen mitt i handen krävdes små fina fingrar från en vänsterhänt för att lyckas denna gång :)

Avslutar med en lite halvtaskig bild på vår nya superfina (och egengjord, av Janne) vardagsrumslampa. Med rätt glödlampa i kan vi ha högstadiedisko hemma ;)
Nu ska jag visa mamma att det inte är så himla svårt att locka mitt hår. Gissar föresten att vi blir tre i sängen inatt. En söt liten tjej med rosa nos och alldeles för lång päls föredrar nog dubbelsäng framför parkettgolv (hon är då en riktig prinsessa på ärten...!).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar