lördag, april 09, 2011

Eh ojdå, här var det dåligt med uppdateringar. Men det har sina förklaringar. Hela mitt liv (med betoning på skolan) är väldigt intensivt just nu. Det är rätt mycket i skolan, och dessutom har jag väl haft lite inspirationstorka.
Förra helgen var det T1ornas tackfest. Till skillnad från förra terminen så var det detta väldigt välordnat (har jag hört, jag var ju inte på den förra terminen så jag kan inte ha några egna uppfattningarna om jämförelsen). De hade i vilket fall ordnat en jätterolig fest! Temat var leksaker så efter basgruppen gick Emma, Elin, Karoline och jag ner på stan och fixade grejer för att klä ut oss till Björnligan. Efter lite klipp o klistra och fixande hos Karoline tog vi oss till Skytte C. Jag och Elin trampade hemåt efter en riktigt kul sittning som bjöd på diverse olika bra gyckel (av bl.a. Y6 och fyllecellen).
Resten av veckan har rullat på med mycket plugg, träning och strimma-samtal på Vadstena VC.
Igår var det födelsedagsfest i Stockholm. Efter en del trixande med SJ och en mamma som tack o lov ställde upp kom jag iväg och hade en riktigt riktigt rolig kväll. Tog bilen tillbaka till Linköping med Janne på natten.
Idag blev det sovmorgon! Sedan frukost på stan, glasspremiär på Bosses och sedan en tur till Ingelsta i Norrköping. Väl hemma tog jag årets första löparrunda utomhus. Så grymt härligt i detta vårväder!
Något plugg har det tyvärr inte blivit tal om. Så morgondagen lär väl inte bli så spännande... Men efter de senaste två helgerna/veckorna kände jag att mitt huvud behövde få koppla bort skolan lite. :)

Vilar o solar på balkongen efter löpning :)

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig vårbild. Våren har även kommit till Uppsala och idag kom Penseerna in krukorna!. Det var väl ett bra beslut att pausa lite från plugget./ Maggi

    SvaraRadera
  2. Det är sååå roligt att se /läsa om allt du har för dig-hoppas att löpningen gick bra!
    Några penseer vågar jag inte sätta ute i år (som Maggi törs göra ), rådjuren här hemma är jätteförtjusta i dom och sätter gladeligen i sig allihop-tyvärr...
    Kram från Eva

    SvaraRadera