onsdag, augusti 11, 2010

Tillbaka på banan

Igårkväll blev det faktiskt några timmar på golfbanan. Det var ju några år sedan som jag la ner mitt golfande eftersom gymnastiken och ridningen var roligare, men jag får nog erkänna att det rycker lite i golfnerven nu. Fasen, det är power i att kunna dra iväg en rak och snygg drive sisådär 250 meter (som min käre lillebror gör utan problem...!).
Johan, Janne och jag stod två timmar på drivingrangen och puttersövningsområdet så det är inte så konstigt att jag känner mig lite mör i skinnet på händerna idag... Några sorkdödare blev det, men majoriteten av bollarna gick faktiskt rakt och högt. Hade de bara gått lite längre så... ;)
Är det här min nästa utmaning måntro? Nu när Klassikern börjar närma sig sitt slut måste jag komma på nya galenskaper att utmana mig med, utöver råplugg i 5 ½ år förstås!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar