fredag, augusti 13, 2010

Fredag 13e

Jäkla otursdag!!! Hade bakat två kakor för att bjuda på jobbet idag. Hade t.o.m. gått upp extra tidigt imorse för att hinna fixa glasyren. Fick till det rätt så bra och lastade bilen och åkte till jobbet. Så skulle jag bara ta kakorna och gå sista biten till jobbet. Klant-jag lyckas självklart vicka den ena kakan så nu ser den ut som "Hela havet stormar". Kul att bjuda på den...
Men men, jag tänker inte hänga läpp för det för idag är det min sista dag på jobbet! Hur skönt är inte det?!! 15 månader här har verkligen bara flugit förbi! Känns som jag slitit som en myra här så nu ska det bli skönt med två veckors ledighet innan mitt liv börjar på riktigt. Det här året efter studenten har varit som en "reklampaus" i en bra film. Man gillar dem inte riktigt, men de är nödvändiga för att man ska kunna "sträcka på benen" lite så man är redo att koncentrera sig på filmen igen.
Nu ska jag försöka slå ihjäl några timmar till här på jobbet innan jag o J drar upp till Dalarna för årets kräftfiske. Med tanke på vilken dag det är kanske jag gör bäst i att hålla mig på land... ;)

1 kommentar:

  1. Jag gör något fel så kommentarerna kommer inte fram ? Typiskt mig ! Det är iallafall härligt att läsa från dig igen ! Ha det så skönt i Dalarna !!

    SvaraRadera