söndag, november 06, 2011

En lugn helg har det varit. Janne har varit i Polen på fotbollsderby (alt. grabbhelg. Det där med fotboll i Polen är ju väldigt känt ja...) så jag har haft lägenheten för mig själv. Hade lite planer, men hade ju glömt att det var All Helgona så alla var ju bortresta. Men men, det har inte gått någon nöd på mig. Har hunnit med att fixa lite smått, städa och träna en del. Och mest tagit det väldigt lugnt. Jag som vanligtvis far fram i 190 knyck behöver en lugn helg lite då och då :)
Nu blir det bra med en ny vecka som drar igång!
Var bara tvungen att visa den här bilden också som mamma skickade till mig. Tuva har fått massor med olika leksaker under åren. Men efter att hon en gång fick en skär gris som grymtar behöver vi inte bry våra små huvuden om vad hon kan vilja ha för nya leksaker. Nu finns det nämligen bara en sorts leksak som går hem hos lilla damen:

Här har hon en orange (fast den ser mer grå ut) och en rosa gris. Hon har också en grå. Och det finns inget annat hon vill leka med längre... (om det inte är lydnadsträning på gång, då finns det lite större variationsmöjlighet).
Söta hund!

1 kommentar:

  1. Visst är det härligt när dom vet vad dom vill ! Skogsbusarna här hemma vet också....

    SvaraRadera