onsdag, maj 20, 2009

Oh crap

Skit också. Här sitter jag och är fortfarande inte frisk. Här satt jag igår också. Och det var ju lite värre. Igår skrev resten av min klass det sista nationella provet i fysik. Så de kan lägga det bakom sig, själv måste jag fortsätta att plugga för tänk om Henryk skulle komma på måndag (ja, då räknar jag med att vara tillbaka i skolan) och be mig skriva något då. Hjälp! Jag vill inte sitta själv i en helt öde sal och skriva ett svårt fysikprov. Hu, scaaary!

Eftersom jag fortfarande inte känner mig helt okej räknar jag med att stanna hemma ikväll. Det blir alltså ingen TV-spelsskiva. Istället hoppas jag på att alla som ska på skivan ikväll också ska på CE-klassernas skiva den 1/6, för den tänker jag gå på. Om jag så har fått svininfluensan! Någon skiva måste jag liksom gå på....!

1 kommentar:

  1. Haha, tja d v ju ett löfte du inte höll ;P/Kajjan

    SvaraRadera