lördag, maj 09, 2009

Sjuk(t fint väder)

Ute är det finfint väder. Inne sitter jag.
Överst på min To Do-lista står att bli frisk. Mitt superhalsont med hemska stickningar har delvis övergått till slem-i-halsen-fasen. Tyvärr utan att helt ta bort det som känns som tusen nålar i halsen. Underbart. Det känns som min hals går i tusen bitar när jag hostar. Men jag måste hosta, annars känns det som att jag ska dö. Nästan. Bläää.
Som andra punkt på min favoritlista (...) står att plugga. Jag har matteprov, biologiredovisning, franskaredovisning och nationellt prov i fysik att förbereda. Hurra! Hur jag ska hinna med allt detta vet jag inte, jag kanske får prioritera bort världsliga saker som att äta, sova o skita? Det tar ju faktiskt en del tid...
Punkt nummer tre på listan är att fixa solbränna till studenten. Jag vill ju helst inte matcha klänningen... Vi får se hur det går. Kanske kan jag kombinera punkt två och tre?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar