söndag, september 28, 2008

Fullspäckat

Mitt liv just nu är ganska precis som jag vill ha det; fullspäckat.
Antingen så går jag i skolan, pluggar, tränar eller tränar Tuva. Perfa alltså!
Veckan som gått har varit både ris och ros. Ris på matfronten. Jag som tycker att jag brukar äta ganska nyttigt, har verkligen haft en avstickare den här veckan. Jag tror det har blivit mer eller mindre godis, kakor m.m. varje dag utom i fredags. Oftast mer tyvärr. Och tro mig, när jag säger mer så ligger ni andra i lä, jag fattar inte att allt får plats i min mage?! Jag måste ha en dold förvaring där inne nån stans! Som tur är har veckan också innehållit ros också. Nämligen väldigt bra träning! :-) Sju pass fördelade på sex dagar. Och, big surprise, jag har ridit! Tanken var att det skulle bli en lugn tur i hågadalen med mina chics, men Stina hade grova ryck och gav mig ett fint träningpass... På spinningen lite senare på eftermiddagen kändes det i rumpan att jag inte ridit på länge kan jag lova! ;-)
Imorgon har jag prov i Fysik B och förhör i Franska 7. På tisdag har jag prov i Matte D och avslutande diskussion i Religion A. Drömstart på veckan....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar