söndag, september 07, 2008

Skit också

Ja faktiskt så känner jag "skit också". Marals skivstång spinning-pass var inte alls så bra som jag hade hoppats på. Skivstången var faktiskt nästan dålig. Och då känns det inte så kul att ha lagt ner 90 min träningstid, när jag vet hur mycket effektivare jag hade kunnat utnyttjat tiden. Men, spinningen tog rejält iaf, både i benen och på hjärtat. Härligt svettigt.
Föresten testade jag nya sport-BHn och det funka finfint. "Brottarlinne" i bak med nät funkade jättebra för mig!

Imorgon ska jag göra något jag aldrig tidigare gjort, nämligen gå på Opera. Det ni! La Bohméme på Kungliga Operan i Stockholm, istället för Mannes skivstångspass. Egentligen hade jag bra hellre gått på Mannes pass, men Operan är med skolan så jag har inte så mycket val.
Och på tisdag är simning med Kajsa inplanerat. Huvva! Jag gillar verkligen inte att simma, men Kajsa som är så duktig kanske kan lära mig något som får upp motivationen...?
Nu är det dags att återgå till biologin, franskan och matten. Suck, men har jag något val...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar