måndag, september 01, 2008

Ah mina armar

Idag hade jag en rätt soft skoldag måste jag säga. Sovmorgon till kl 1, bara fysik B och franska 7 och så slutade jag kl 4. Kanske inte de lättaste kurserna, men de är ganska roliga iallafall.
Förmiddagen ägnade jag mig åt att skriva en tidsplan till mitt projektarbete. Det tog sin lilla tid, och jag tvivlar ändå starkt på att jag kommer att följa den. Men nu är den gjord och skickad till min handledare, så nu kan hon inte klaga! Jag han ut en sväng med Tuva också. Vi gick en promenad i Hågadalen och stannade några gånger för lite träning. Tyvärr gick träningen inte särskilt bra och jag hade dåliga skor så jag kom hem plaskvåt om fötterna. Inte roligt!
Dagens träning har inte varit ridning. Nej nu är det slut med skumpandet på dessa lillaluktande fyrbenta bestar (beskrivningen är ett citat av min käre far ;)). Istället har jag kört ett stenhårt skivstångspass på Ekeby. Efter lite rekommendationer provade jag Mannes pass, och jäklar vad det tog! Hade mina vanliga vikter och jisses vad det brände. Redan innan vi hade gått över och körde de små muskelgrupperna darrade mina händer...! Det här passet var guld värt, trots den lite dumma tiden. Det enda som var lite minus var att jag fick sendrag i vänster fot när vi skulle köra armhävningar. Missade ett par reps där. Ajaj! Men jag tar igen det nästa måndag, don't worry!
Nu är jag galet trött, känner på mig att jag har något som jag borde plugga men kommer inte på vad och jag borde verkligen gå och lägga mig.
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar