torsdag, december 01, 2011

"En dagens"

Hepp hepp, börjar känna mig rätt färdig med njurstensfallet nu... Märks det kanske på mitt täta uppdaterande av bloggen kanske...? ;)
I alla fall. Tänkte att jag skulle efterlikna alla modebloggarna och lägga upp en bild på "dagens outfit", för att ni ska få se lite roligare bildar än vita sjukhuskläder eller mina myskläder jag ständig bär hemma så blev det dagens löparoutfit:

Första löprundan på över två veckor! Jag fick problem/känningar i en benhinna, så jag har låtit benet vila från löpningen och istället kört mer spinning och skivstångspass på Friskis. Det är ju kul det också, men löpning är ändå löpning. Snäppet bättre, snäppet härligare och framförallt snäppet mer tidseffektivt! Så, idag blev det en ca 6,5 km runda nu på förmiddagen, och hittills har jag inte känt någonting i benet. Peppar peppar!

Här har ni en bild på Kari Traa-understället jag skulle testa. Utseendemässigt är det klart roligare än mitt helsvarta Craft... Det är väldigt skönt material också, men för löpning så tycker jag att det har lite för långa ärmar och går lite för långt ner över rumpan. Men utseendet är så positivt att det väger upp, jag gillar Kari Traa!! (Byxorna har jag inte testat in action än då det dels är så varmt att jag inte vill ha underställsbyxor än, och dels är det 3/4-byxor som jag ställer mig lite frågande till till löpning....).

Nej, dags att plugga det sista innan jag börjar dra mig mot Vadstena VC.
Men hörrni, ni glömmer väl inte att det är den 1a december idag? Jag menar, glöm för bövelen inte bort att kolla på julkalendern!! Själv hade jag tänkt passa på att njuta av en sovmorgon, men i sista sekund igår kväll kom jag på att jag måste ju äta frukost till julkalendern!! Så, klockan ringde tidigt idag igen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar