lördag, december 31, 2011

GOTT NYTT ÅR

Nu är det inte många timmar kvar på 2011. Vill såklart säga GOTT NYTT ÅR till alla bloggläsare! Hoppas ni får en riktigt härlig nyårsaftonkväll! Och till alla er med hundar hoppas jag ni har hunnit vänja era fyrbenta vänner för lite smällare och raketer, och att det inte blir allt för mycket smällar!

För min del har tenta-p dragit igång. Jag kör tentagrupp med samma härliga tjejer som på T2. Det gick ju bra för oss förra terminen så varför ändra ett bra koncept? (peppar peppar hoppas jag inte sa för mycket nu!). Blir då av förklarliga själ lite dåligt med uppdateringar. Nu ligger allt mitt fokus på att få in så mycket om hjärt-kärlsjukdomar, cancerutveckling och lungproblem. För att nämna lite...
Igår läste vi bl.a. om stress och kortisols effekter. Sara ritade en så fin bild som jag tänkte publicera.
Kom ihåg att inte gå omkring och vara stressade jämt! Det blir inte så bra då.... ;)

Svårt att se vad det står? Prova att klicka på bilden! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar