fredag, januari 28, 2011

Tänkte bara säga att äntligen har vi internet i lägenheten! Jösses vad jag har känt mig handikappad i fem dagar. Skrämmande hur beroende av nätet man blir....

Dessutom så har tentaresultaten kommit, och jag klarade min första tenta!!! Så otroligt skönt att slippa göra ett nytt tenta-p och framför allt att slippa laddda om för en ny tenta. Men egentligen är det inte så farligt, det fina med det svenska systemet på läkarprogrammen är att det finns bara Godkänt eller Underkänt, och om man får U så är det bara på't igen som gäller. Tills man får sitt G.

Eftersom Janne kom hit med bil så blir det en tur till Tornby imorrn. IKANO-gallerian, IKEA, ev. Elgiganten och självklart ICA Maxi ska avverkas. Puh. Sen kommer vi nog behöva pusta en stund i soffan. Innan allt ska sättas upp och fixas i ordning... ;)

Eftersom vi har internet nu så har jag roat mig med att pilla på iphonen (medan "alla" andra har följt en handbollsmatch...). Har hittat en hel del kul saker. Jag är ju lite nördig av mig och har hittat en massa appar med "onödig info", som man t.ex. lär sig att vi producerar 1 l saliv per dygn. Ska fortsätta leta roliga appar nu.

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar