torsdag, februari 03, 2011

Husligt

Igår var det fusknollekväll på nollningen, d.v.s. de som var fusknollor förra veckan (och alltså egentligen går termin 2) ansvarade för en kväll under nollningen. De sökte lite hjälpfaddrar för att just det; hjälpa till. Så efter att jag gått till Coop Extra och tillbaka åkte jag till skolan och hjälpte till att laga mat, diska och plocka undan. Sedan smög vi hjälpfaddrar omkring i kulverten och kikade på nollan på olika stationer.

Efter det, d.v.s. sådär lagom sent på kvällen satte jag igång med bullbak. Mina första alldeles egengjorda bullar. Lovade nämligen att gå förbi skolan med lite pepp och bullar till de som sitter och pluggar till omtentan.

Får resultatet godkänt?


Får ge iphone-kameran godkänt också tror jag :)

1 kommentar:

  1. Vilka fina bullar. De ligger inte långt efter mormors. Hoppas de smakar lika gott som de är snygga!
    /maggi

    SvaraRadera