tisdag, januari 06, 2009

Och vad hände sedan?

Så, tog jag mig ut på någon springtur till slut då?
Ja faktiskt, jag hade ju smart nog publicerat blogginlägget så då hade jag inte mycket till val. Men vädergudarna är med mig, för det var bara -5 grader ute imorse. Mamma bangade p.g.a. halsont (klokt val) men Tuva hade ingen ursäkt utan fick vackert hoppa upp ur den varma och mysiga sängen och traska med mig. För ja, idag blev det inte mkt mer än att traska. Det märks att jag i stort sett bara har kört styrka under jullovet. Vart tog min kondis vägen? 6 km på knappt 34 min och en puls som slog i taket. Jisses. Här har jag något att jobba på! Jag skyller lite på att jag hade alldeles för mkt kläder på överkroppen. Var tvungen att stanna och knyta en av alla tröjor runt midjan, och efter det blev det lite lättare iaf.
Såg att Peter skulle skivstång spinning på Ekeby på e.m. så då var jag ju bara "tvungen" att köra där också. Men tog det väldigt lugnt på spinningen. För det är dumt att slita ut sig. Right?
Nu ska jag återuppta mitt fysikpluggande. Är det någonting som jag sliter ut just nu, så är det mina hjärnceller! Fy och blä på plugg just nu. Längtar så otroligt till kvällen den 20 januari. Då är det freedom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar