torsdag, januari 01, 2009

2009

Så var det nya året här. Blogger samarbetade inte med mig igår, så det fina inlägget jag hade tänkt skriva uteblev.
2008 var ett bra år. Men 2009 kommer bli ännu bättre. Det nästan vet jag.
2009 är ett speciellt år, för då tar jag studenten! Jag har svårt att fatta det. Men nu är det banne mig bara en termin kvar. Hur gick det till?
Här kommer lite bilder från minnesvärda stunder under 2008:



I februari rider jag min sista hopptävling på Famira G, och vi slår till med en vinst!


I maj blir jag och Tuva distriktsmästare och kvalade till U-SM



I juni avslutar jag mitt näst sista år på gymnasiet. Matilda sjunger superfint i aulan



I juli tillbringar jag några underbara dagar i Örskär med bästa tjejerna


I augusti tävlar jag och Tuva i Göteborg. Hela resan är otrolig, och vi avslutar med att vinna hela U-SM i lkl I.

I september tar jag med mig tjejerna på en härlig ridtur
Mycket har jag hunnit med under 2008, och det här var förstås bara en liten del.
Men nu ska jag kila vidare och inte fastna framför den här dumburken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar