måndag, januari 26, 2009

Ett litet problem

Men det orsakar stora problem för mig!

Igår hade mamma lagat en väldans god sjömansgryta (?). Och eftersom jag hade varit på pulsspinning precis innan var jag inte lite hungrig, och kastade mig över maten. Det skulle jag inte ha gjort, för lika god som den var, lika varm var den.
Nu har jag ett svidande brännsår i gommen som gör att jag tappar allt vad matlust heter och kan knappt äta någonting utan att det gör ont. Det är inte kul! Jag som aldrig tappar matlusten (bortsett från vissa dagar i skolan då man undrar hur mattanterna är funtade...) vill plötsligt inte ha någonting. Suck. Så nu sitter jag här med kurrande mage, men inte vill jag äta något för det gör alldeles för ont :-(
Hoppas det här går över snart, för jag har ju precis startat en ny inriktning på träningsveckorna som kräver energi i massor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar