onsdag, mars 11, 2009

Tänk vad tiden går

Jag skulle bara skicka iväg ett mail till en viss Monsieur Barbier, men så helt plötsligt har jag suttit 1 ½ timme framför datorn. Hur gick det till?
På köpet fick jag en massa motivation och inspiration till nya knasiga övningar. Gymmet vore ju det ultimata att testa dessa på, problemet är bara att på friskis känns alla väldigt anti övningar som inte är i maskin eller "pumpa biceps framför spegeln". Men de vore kul att testa. En dag som idag. Jag, Fabio och max fem pers till. Som inte bryr sig. Kanske kan jag få med honom på några knäppa övningar. Jag har ju faktiskt lyckats få med honom på ett skivstångspass.

Fortsättning följer helt enkelt (efter att jag har tagit tag i allt det där jag skulle gjort istället för att sitta här...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar