måndag, mars 23, 2009

Det funkar

Wei, äntligen har någon kommenterat ett inlägg, så jag har faktiskt gjort rätt i mina inställningar nu. Sådeså. Och att det var Kajsa som lyckades kommentera och inte Ida bevisar ju bara det vi redan visste; vi naturare är steget före. Punkt slut.

Den här dagen har inte bjudit på mycket måste jag säga. Jag har karvat lite i ett grishjärta (om jag ska vara ärlig så tittade jag mest på) och blåst upp samma djurs lunga. Lite lagom spännande. Har man hus på landet (och då menar jag riktiga landet, där det går en buss varannan dag in till det s.k. centrum) och en bror som fiskar upp halva sjön är man van att se blodiga innanmäten.

Planering is the shit. Right? Idag var det mer bokstavligen "the shit" än vad man vanligtvis tolkar det som. Jag hade planerat hela min dag (eh, nästan i alla fall) efter min körlektion. Jag sterssade och han allt som jag skulle innan, bara för att få ett telefonsamtal där de berättar att mina körlärare är hemma med sjukt barn. That's shit! Så nu får jag köra imorrn istället, och kommer få lika stressigt som jag har haft (i onödan) idag. Blä.

Ikväll ska jag först käka middag med sköna människor i skolan (first time ever!) och sedan vara frankofon och lyssna på "Le francaise à Quebec".

Se'ya

2 kommentarer:

  1. Gummsan då! Asså den där tanten slutade ju aldrig att prata!!! :P

    SvaraRadera
  2. Hallå! Jag kommenterade faktiskt före Kajsa! Sammare är inte alls efter, så det så!!!

    SvaraRadera