söndag, november 02, 2008

Lite träningsvärk

Träningsvärk i vaderna hade jag redan innan gårdagens spinning, efter de exentriska tåhävningarna jag fick för mig att göra i fredags. Kanske inte min smartaste idé i år...
Idag har jag inte gjort många knop. Det var väldigt segt hela förmiddagen. Slog ihjäl tiden framför datorn och med näsan i diverse tidningar. Klockan två kunde jag inte hålla mig längre utan tog bussen ner till Väderkvarnsgatan (och F&S) och smet in på ett yoga-pass.
Japp, du läste rätt. Jag gick på yoga. Läs noga nu, för det lär bli sista gången du läser att jag gick på yoga. Det där andas-slappna-av-passet var verkligen inget för mig. Jag kände mig som ett litet barn som inte kan sitta still i vuxnas sällskap och jag har nog aldrig kollat på klockan så många gånger under ett pass.
Nä tacka vet jag riktigt tuffa spinning-, löpning och skivsstångspass. Det är träning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar