tisdag, augusti 19, 2008

Skolstart

Jajamen, idag började skolan för min del. Det innebär att vardagen är tillbaka, och det är faktiskt rätt skönt måste jag säga. Just nu iaf. Om en månad när jag har läxor upp över öronen kommer jag längta tillbaka till sommarlovet, men just nu är det faktiskt bara skönt. Tyvärr tyvärr har jag dels fått ett ganska dåligt schema, och dels bytt från den bästa franskaläraren jag kunde tänka mig till den sämsta (som vi hade hela förra året). Big NO NO!
I lördags och söndags var jag på Skivstång/Spinning 90 min. Det är, enligt mig, det tuffaste passet man kan gå, och jag har haft finfin träningvärk i större delen av kroppen sedan dess. Men det är skönt att vara tillbaka! Idag har det blivit Skivstång kondition 75 min. Det har jag inte gått på tidigare, men det var kul! Att det var min favvoinstruktör gjorde det inte sämre heller!
Efter träningen han jag bara hem och käka en snabb middag innan jag for vidare till Annica. Där var det kräftskiva med ett gäng tjejer. Trevligt värre! Kom precis hem därifrån och ska kolla runt lite här på nätet innan det blir sängen!
Sov så sött :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar