lördag, augusti 23, 2008

Lördagsshopping

Igår hade vi kräftskiva med grannarna. Min tredje och sista för i år (tror jag). Trevligt var det iaf. Jag tänker inte gå in på mer exakt vad som hände o så, det blir ett jäkla tjat från vissa människor då... Jag fick iaf en förklaring till ett stort sår i huvudet och kollade på bilder från nattlivet på Rhodos. :-)
Kom i säng vid midnatt så jag var pigg och glad vid nio imorse. Åt skön helgfrukost och åkte sen med familjen ner på stan. Johan kollade på och köpte en ny cykel och jag fick med mig en träningsväska hem. En röd och svart från Nike. Snygg och väldigt praktisk, nu får jag äntligen ner alla saker jag behöver till träningen och ev. någon skolbok eller två om det krisar.
Hemma igen vid tretiden och sedan dess har jag dammsugit huset och rensat i min strump- och underklädeslåda. Snart blir det grillat (känns väldigt fel att äta så här tidigt, jag är van vid middag mellan 20 och 21...) och när maten har lagt sig ska jag avverka två varv på elljusspåret. Det ska bli spännande och se om knät håller...! Jag har lovat mig själv att sluta springa och försiktigt linka hem vid minsta känning, vi får väl se hur bra det går... ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar