tisdag, april 21, 2009

Koordination, vad är det?

Igår var första tillfället på crawlkursen jag har börjat. Fick börja med att köpa inträde till fyrishov för ett antal veckor framåt och ett par simglasögon. Nu måste jag väl ändå ha allt som behövs? Mitt bankkonto visar snart lika låga siffror som börsen, så nu har jag satt ett köp-stopp för mig. Tills nästa löning :) Säkert bara därför som jag av någon konstig anledning dreglar över modebloggar och önskar att jag var pojken med guldbyxor (eh, flickan med guldkjolen snarare..?).
Kursen var superskoj i alla fall. Trots alla mina år med gymnastik hade jag noll koordination! Galet svårt att ha koll på armar, trycka här, vinkla så, vinkla si, dra fort och dessutom andas där emellan. Tur det är många gånger kvar på kursen!
Vi var inte särskilt många, typ 10 pers, och jag var garanterat yngst. Hmpf. Nicoles syster Nadja och hennes kompis var med, men annars var det bara vuxna. Men men, jag ser det som att jag ligger flera år före dem. Tänk hur bra jag kommer vara när jag är i deras ålder?!
Nu kanske det är dags att ta tag i lite saker här. Jag struntade ju inte i religionen för att sitta framför datorn. Tror jag...?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar