söndag, december 05, 2010

Uppsala-besök

Jag har varit hemma på besök i helgen. Första riktiga helgen hemma sen jag flyttade. Jag kom dit och gick verkligen på högvarv (förra veckan var minst sagt hektisk!), men kombinationen pappa och Tuva har verkligen lugnande effekter. Vem kan vara stressad när man gosar med finaste hunden i soffan? Dessutom var det extra kul att hon verkligen kände igen mig och följde mig som en skugga hela helgen! Perfekt helg att komma hem och lugna ner sig lite (bortsett från att mamma inte var hemma utan i Portugal förstås)!

Inte så lite tomt och ensamt att komma hem till lilla ettan i Linkan. Men jag ska plugga lite nu och sen titta på Beck tror jag, så har nog den här kvällen försvunnit i ett nafs. Timmar, dagar, veckor bara försvinner nu! Läskigt!!! Nu är det bara 2 ½ vecka innan jag åker hem igen över julen. Jisses!

Har tyvärr inga bilder, men det var sig likt ;) Mycket snö! Och mitt f.d. rum agerar möbelmagasin, som tur var kommer man (om man är vig och inte allt för stor) fortfarande fram till sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar